Rakamlarla SFA : 65 yıllık tecrübe
65 yılı aşkın bir süredir SFA grubu, profesyonellerden ve özel şahıslardan oluşan müşterilerine gündelik yaşamlarına daha fazla hijyen ve konfor sağlamak için seferber olmaktadır. Müşterilerine teknolojik bir know-how’dan çok daha fazlasını, yaratıcı, güvenilir, uygulaması basit çözümler sunmaktadır.
1958 yılında ilk Sanibroyeur’ün piyasaya sürülmesi ile simgelenen bir ruh hali ve çalışma tarzı. Dünyanın dört bir yanında iç düzenlemede devrim yaratan harika bir fikir. Pompalama çözümlerine olan bu hakimiyet yıllar içinde uygulamaya konarak, çok çeşitli faaliyet sektörlerine değerli bir katkı sağlamıştır.
SFA Grubu, 4 faaliyet alanı etrafında gelişmektedir :
- Atık su arıtma
- Duş, balneoterapi ve spa ekipmanları
- Evsel pompalama çözümleri
- Profesyonel pompalama çözümleri
İnternet sitemizi ziyaret ederek SFA Grubunu daha yakından tanıyabilirsiniz; özellikle :
Tarihimizi ve değerlerimizi
Çalışma ve uzmanlık alanlarımızı
KSS alanındaki faaliyetlerimizi
Ayrıca İK politikamız, son haberler ve basın açıklamalarımız ve farklı ülkelerde bulunan şubelerimiz hakkında da bilgi edinebilirsiniz.
1958 yılından bu güne
1958
Creation of SFA and the first toilet macerator /
Acquisition of Europelec
1970
SFA expands its sales throughout Europe and North America
1978
First TV advertising campaign
1988
Acquisition of Kinedo
1990
ISO certification of factories
1993
Grandform joins SFA group
2019
Acquisition of ZehnderPumpen
2020
Acquisition of Aquasystem and Format /
Launch of new CI
2021
Merger Grandform / Kinedo
2022
Launch of SFA Enviro
Opening of 2 new subsidiaries in Vietnam and India
2023
Opening of a new subsidiary in South Korea
1958
SFA şirketin kuruluşu ve ilk WC öğütücünün icadı /
Europelec şirketin satın alımı
1970
SFA, satışlarını Avrupa ve Kuzey Amerika'da genişletiyor
1978
İlk TV reklamı
1988
Kinedo şirketin satın alımı
1990
Fabrikaların ISO sertifikalarına sahip oluşu
1993
Grandform şirketinin SFA bünyesine girmesi
2019
ZehnderPumpen şirketin satın alımı
2020
Aquasystem ve Format şirketlerinin satın alımı /
Yeni görsel kimlik
SFA Group markasının farkını ortaya koyan temel unsurlar
MİSYONUMUZ:
Suyun aktığı her yerde evsel ve profesyonel çözümler tasarlamak ve imal etmek.
VİZYON & HEDEFLERİMİZ:
Pompa ve sıhhi tesisat çözümlerindeki tasarım ve endüstriyel uzmanlığımız sayesinde tüm pazarlarda özel bir konfor kültürü sağlamak.
DURUŞUMUZ:
Evrensel ve yaratıcı çözümler sunan global bir grup olmak.
En iyi fiyata kalite sunmak: value for money solutions.
Yaratıcılık: DNA’mızın önemli bir parçası
SFA Grubu’nun imza değeridir. Basit ama fark yaratan çözümler bulmayı ve sunmayı mümkün kılan pragmatik ve zeki bir ruh olan icatçılığı birleştirir. Yaratıcılık, Grubumuzu simgeleyen bir entelektüel beceri biçimidir. Sanibroyeur, Sanifloor, Sanicompact, Balneoterapi Havalandırma Sistemi, duşlar için montaj sistemleri… hepsi yaratıcılığımızın örnekleridir.
SFA Grubu’unun değerleri
Bizi bugüne getiren ve gelecek için vizyonunmuzu besleyen Grubumuzun 65 yıllık tarihçesi, DNA’mızı oluşturan temel değerlere dayanmaktadır. Bu değerler her gün sergilediğimiz davranışlarımızın sayesinde güçlü ve canlı olabilir.
1958
Creation of SFA and the first toilet macerator /
Acquisition of Europelec
1970
SFA expands its sales throughout Europe and North America
1978
First TV advertising campaign
1988
Acquisition of Kinedo
1990
ISO certification of factories
1993
Grandform joins SFA group
2019
Acquisition of ZehnderPumpen
2020
Acquisition of Aquasystem and Format /
Launch of new CI
2021
Merger Grandform / Kinedo
2022
Launch of SFA Enviro
Opening of 2 new subsidiaries in Vietnam and India
2023
Opening of a new subsidiary in South Korea
YARATICILIK: Akıllı çözümler yaratıyoruz
Yaratıcılığımız başarımızın anahtarıdır. Kendimizi karmaşık tahliye zorluklara karşı yaratıcı çözümler getirmeye adadık. "Her alanın bir çözümü var" inancıyla becelerimizi geliştirmeye ve sınırları zorlamaya devam ediyoruz. Yeni fikirlere açık kalarak, araştırmalar yürüterek, yenilikçi, sorun çözücü yaklaşımlara odaklanarak ve kolektif büyümeye yönelik bilgi ve becelerimizi paylaşarak hedefimize ulaşmayı amaçlıyoruz.
KOLAYLIK: Basit olanı tercih ediyoruz
Yaptığımız her şeyde kolaylığı ön plana çıkarıyoruz. Amacımız, karmaşık zorluklara karşı hem etkili hem anlaşılması ve uygulanması basit çözümler geliştirmektir. Kolaylık aynı zamanda açık bir iletişim gerektirir. Tüm tarafların paylaşılan bilgileri kolayca anlayabileceği açık ve doğrudan diyaloğun gerekliliğine inanıyoruz.
KONFOR: İnsanların hayatına konfor getiriyoruz
Güvenilir ve dayanıklı ürünlerimizin insanların gündelik yaşamlarında fark yaratacak üst düzey kalitede olmasına odaklanıyoruz. Ürünlerimizin sağlamlığını korumaya, müşterilerimizin ve çalışanlarımızın konforunu ve güvenliğini sağlamaya kararlıyız. Taahhütlerimizi yerine getirmeye özen gösterir, bizimle çalışanlara şeffaf bir şekilde iletişim kurarız.
ÖNEMSEME: İnsanları ve gezegeni önemsiyoruz
Sorumluluğumuz grubumuzun ötesine uzanır. Çalışanlarımızın refahını ve güvenliğini savunuyoruz ve farkliliklarla zenginleşen katılımcı bir çevre gelitiriyoruz. Sürekli ilerlemek için tecrübelerimizden yararlanırız ve eyleme geçeriz. Yaptığımız her şeyde sosyal ve çevresel etkileri göz önünde bulundurur, toplumu ve çevreyi daha iyi bir hale getirmeye çalışırız.